با دل درد کودکان چه باید کرد؟؟؟
نوشته شده توسط : sibesalamati

با دل درد کودکان چه باید کرد؟؟؟

 

با دل درد کودکان چه باید کرد؟؟؟

 

گریه های مداوم و وحشتناکی که یک کودک در طول زندگی خود دارد می تواند هر پدر و مادری را نسبت به علت آن نگران سازد. بنابراین در چنین مواردی که کودک شما به صورت مداوم دل درد کودکان را دارد و همچنین دردهای بسیار شدیدی را متحمل می شود تنها راه حل مراجعه به پزشک خواهد بود. بهترین پزشک متخصص کودکان می باشد ، زیرا از زوایای مختلف علت دل درد کودکان باخبر بوده و به راحتی می تواند آن را درمان نماید.

از علل دل درد کودکان می توان به ورم معده و مشکلات مرتب با معده و روده ی کودکان اشاره نمود که برخی از آنها ارثی و برخی دیگر به دلیل مصرف غذاهای نابجا می باشد. به عنوان مثال مصرف غذاهای نفاخ در کودکانی که در سنین بالای یک سال قرار دارند می تواند دل درد های شدیدی را در نیمه شب برای آنها به وجود آورد. در برخی از موارد مشکل در مسیر اصلی روده ها و عدم دفع گازها و همچنین مواد دفعی از علل دیگر موجود برای دل درد کودکان می باشد.

گاهی وجود سنگ های ادراری یا سنگ در داخل کلیه کودکان می تواند موجب دل درد کودکان شود و قطعا درد آپاندیس و التهاب ناشی از عفونت آن هم از دیگر علل مهم بشمار می رود. بنابراین آگاهی از علل دل درد در درمان آن بسیار کمک کننده خواهد بود. بهتر است برای دل درد درمان های خانگی را کنار بگذاریم زیرا این موارد به صورت لحظه ای درد را تسکین می دهند و معمولا ماندگاری زیادی نخواهند داشت. ما باید مشکل را از ریشه حل کنیم تا بتوانیم زندگی شاد و سالمی را به فرزند خود هدیه دهیم. پس بهترین راه درمانی در دست یک پزشک متخصص می باشد . باید هرچه سریع تر برای تشخیص و درمان سریع مراجعه نماییم.





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: